Blinkr Vicma, zadní pravý, SR50 Di-Tech, Street, Racing
Kód: VC20146Detailní popis produktu
Blinkr Vicma, zadní pravý, SR50 Di-Tech, Street, Racing - Blinkr je určen k montáži na zadní pravou stranu skútra. Blinkr od Vicmy odpovídá původnímu originálnímu dílu a je homologované. Kód výrobce 8224340Doplňkové parametry
Kategorie: | Blinkry OEM |
---|---|
EAN: | 8430525068971 |
Modely: | SR 50 LC 00-04 (Aprilia motor karburátor) [ZD4RL0/ RLA/ RLB/ RLC/ RLE/ TP], SR 50 LC 00-04 Di-Tech (Aprilia motor vstřik) [ZD4RL0/ RLA/ RLB/ RLC/ RLE/ TP], SR 50 LC 02-04 Di-Tech (Aprilia motor vstřik) [ZD4RLD/ RLE/ TP], SR 50 LC 03-12 (Piaggio motor karburátor) [ZD4TEA], SR 50 LC 03-12 (Piaggio motor vstřik) [ZD4TE] |
Značky: | Aprilia |
Univerzální: | Ne |
Univerzální díl: | Ne |

Italský výrobce dílů pro motocykly a skútry poskytuje širokou škálu náhradních dílů. Od startérů, brzdových lanek, pístních kroužků, volnoběžek startéru RMS nabízí vše, co může...

Sklíčko blinkru Vicma, zadní levé, Honda SH 125-150 (do r.v. 04) / PS 125-150i - Sklíčko pasuje na zadní levý blinkr. Sklíčko od Vicmy odpovídá původnímu originálnímu dílu a je...

Zadní blinkr v oranžovém provedení je vhodný pro Honda PX50, SH75 Scoopy a Suzuki CP Lido 50/75 (1991-1994). Číslo dílu GJ3-33600-600/35603-03A50.

Originální zadní blinkr, je na pravou stranu. Tento blinkr je vhodný pro skútry Vespa LT, LX, LXV a S. OEM čísla: 58177R5 / 639286 / 58177R.

Přední blinkr s oranžovým sklíčkem, o průměru 80 mm. Blinkr má pochromované pouzdro a je vhodný pro Simson S50, S51, S70, SR50 a SR80.

Blinkr přední levý / zadní pravý, vhodný pro Rieju MRT, Tango, Marathon Cross 125. OEM číslo: 000.150.8001.

Originální přední levý blinkr v čirém provedení je vhodný na stroje Rieju RS3 E4. OEM číslo: 0/000.150.7103.

Náhradní držák předních blinkrů, je vhodný na stroje Simson S50, S51 a S70. Držák je v pozinkovém provedení a má průměr na blinkry 10 mm.

Náhradní držák předních blinkrů, je vhodný na stroje Simson S50, S51 a S70. Držák je v chromovém provedení a má průměr na blinkry 10 mm.

Náhradní kulatý přední blinkr se žárovkou je vhodný pro stroje Simson S50, S51, S70, SR50, SR80, MZ TS 250, ETZ 125, ETZ 150, ETZ 250.

Přední blinkr s oranžovým sklíčkem, o průměru 80 mm. Blinkr má černé pouzdro a je vhodný pro Simson S50, S51, S70, SR50 a SR80.

Blinkr je určen k montáži na přední levou a na zadní pravou stranu skútra. Blinkr od Vicmy odpovídá původnímu originálnímu dílu a je homologované. Kód výrobce 33450-GT8-621

Originální náhradní díly Piaggio nebo Vespa jsou většinou ty nejkvalitnější díly, jaké můžete na svůj stroj pořídit.

Blinkr je určen k montáži na přední pravou a na zadní levou stranu skútra. Blinkr má oranžové sklíčko. Blinkr od Vicmy odpovídá původnímu originálnímu dílu a je homologované....
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve výrobě. Made in Italy. Je k dostání ve více variantách pro různé použití. Sytič buďto na páčku přímo na karburátoru nebo s vývodem na lanko. Hlavní výhodou je především vyladěný difuzor sání, který je vystředěný a optimalizovaný pro maximální rychlost průtoku směsi. Momentálně nejlepší karburátor na trhu, který dokáže překonat i DellOrto karburátory. K tomuto karburátoru máme také kompletní sortiment trysek, jehel a také všech náhradních dílů. Průměr do příruby: 25,5mm Příruba na filtr: 34mm Hlavní tryska: 90 Volnoběžná tryska: 40 Jehla: 14/22

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve výrobě. Made in Italy. Je k dostání ve více variantách pro různé použití. Sytič buďto na páčku přímo na karburátoru nebo s vývodem na lanko. Hlavní výhodou je především vyladěný difuzor sání, který je vystředěný a optimalizovaný pro maximální rychlost průtoku směsi. Momentálně nejlepší karburátor na trhu, který dokáže překonat i DellOrto karburátory. K tomuto karburátoru máme také kompletní sortiment trysek, jehel a také všech náhradních dílů. Průměr do příruby: 25,5mm Příruba na filtr: 34mm Hlavní tryska: 70 Volnoběžná tryska: 36 Jehla: 14/22

Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve výrobě. Made in Italy. Je k dostání ve více variantách pro různé použití. Sytič buďto na páčku přímo na karburátoru nebo s vývodem na lanko. Hlavní výhodou je především vyladěný difuzor sání, který je vystředěný a optimalizovaný pro maximální rychlost průtoku směsi. Momentálně nejlepší karburátor na trhu, který dokáže překonat i DellOrto karburátory. K tomuto karburátoru máme také kompletní sortiment trysek, jehel a také všech náhradních dílů. Průměr do příruby: 25,5mm Příruba na filtr: 46mm Hlavní tryska: 80 Volnoběžná tryska: 38 Jehla: 14/22

Výborný karburátor Mikuni TM24 s plochým šoupátkem. Jedná se o tuningový karburátor s velmi úzkými a kompaktními rozměry. Karburátor má difuzor 24mm a je jedním z nejúčinnějších karburátorů u 2T motorů. Karburátor Mikuni zajišťuje optimální výkon a lze jej perfektně vyladit. S tímto karburátorem motor okamžitě reaguje na pootočení plynu, dokonce i při objemu přesahujícím 200 ccm. Připojení k filtru: 44mm, připojení k motoru: 31mm.