Adaptér pro Downhill řidítka STR8, Aerox
Kód: STR-005.01/AL STR-005.01/BK STR-005.01/BL STR-005.01/CA STR-005.01/CR STR-005.01/RE STR-005.01/WH STR-005.01/OR Zvolte variantuDetailní popis produktu
Díky tomuto adaptéru od STR8, můžete velmi snadno přimontovat downhillová řidítka na Váš skútr. Adaptéry se vyrábí v několika velikostech a barevných provedeních.

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Kryt řetězu STR8, Minarelli AM6 - různé barvy - Desingový kryt pastorku určený pro motory AM6. Jsou dodávány v černém, chromovém, červeném a modrém provedení.

Černý kryt ventilátoru vhodný pro skútry Piaggio se vzduchem chlazeným motorem 50cc.

Mřížka předního světla černá plastová, Simson S50, S51, S70

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Karburátor Naraku 24 mm, 85-180ccm - Karburátor pro motory 139qmb/a. Karburátor Naraku má průměr 24mm a je určen hlavně pro čtyřtaktní válce od objemu 50ccm do objemu 180ccm. Tento karburátor se doporučuje hlavně ke kitu na 85ccm, kde se mění i hlava válce. Tento karburátor zajišťuje lepší plnění směsi do válce a tím pádem zvyšuje výkon. Hlavní tryska: 102 Volnoběžná tryska: 35 Průměr do příruby: 32mm Průměr do filtru: 42mm

Karburátor Naraku Flat Slide Racing V2 - Pro náročnější úpravce nabízí firma Naraku závodní karburátory Flat-Slide, které se hodí všem, kterým už velikost 19 mm nestačí, nebo chtějí mít něco extra. Hlavní výhodou těchto karburátorů je takzvaná PowerJet tryska, která při rychlých přechodech od poloviny plynu do úplně otevřeného plynu umožní válci nasát ještě více paliva navíc. Další výhoda je např. velká plováková komora, která zajišťuje, že Vám při závodech v maximálním náklonu v zatáčce nedojde v karburátoru palivo. Tento karburátor není tak jednoduché seřídit a bez sady trysek se určitě neobejdete. Tělo karburátoru je oproti karburátorům DellOrto opravdu velké a tak je třeba dávat pozor na to jestli se do určitých typů skútrů vejde. Další věc, na kterou je třeba upozornit je, že karburátor má pouze vývod pro podtlak a nikoli pro olej. To znamená, že oddělené mazání již není možné použít. Tyto karburátory se hodí především ve velikostech 21 a 24 mm pro mid-race a race válce, ve velikosti 28 mm pro race válce nejsilnějšího kalibru typu MHR Team, Manston, Evolution nebo Stage6 R/T a ve velikosti 30 mm pro všechny válce s obsahem větším než 70cc.