Adaptér pro Downhill řidítka STR8, Aerox
Kód: STR-005.01/AL STR-005.01/BK STR-005.01/BL STR-005.01/CA STR-005.01/CR STR-005.01/RE STR-005.01/WH STR-005.01/OR Zvolte variantuDetailní popis produktu
Díky tomuto adaptéru od STR8, můžete velmi snadno přimontovat downhillová řidítka na Váš skútr. Adaptéry se vyrábí v několika velikostech a barevných provedeních.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Příslušenství na skútr |
---|---|
EAN: | 8005361139453 |

Sada plast 10ks modrá lesklá, NIU-N1, NQi-Sport

9dílná sada dílů kapotáže v lesklé černé barvě pro Yamaha T-Max 500 modelový rok 2008-2011.Obsah balení odpovídá produktovému obrázku.

Sada plast 10ks Nardo šedá lesklá, NIU-N1, NQi-Sport

Kovové víčko nádrže, chrom, uzamykatelné klíčem.

Tento držák řetězového kola je vyroben z černého eloxovaného hliníku 7075 T6.

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Sada dílů kapotáže v lesklé černé barvě pro Yamaha T-Max 560 z modelového roku 2020-. Sada obsahuje patnáct dílů.Obsah balení odpovídá prudkutovému obzázku.

Plastová sada dílů kapotáže, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Sada dílů kapotáže z černého kovového plastu, připravená k lakování, vyrobená tak, aby dokonale pasovala.

Sada plastů EDGE 9ks bílá metalíza, MBK Mach G, Yamaha Jog R, Jog R
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

DURO je výrobce pneumatik se 70 lety zkušeností ve výrobě pneumatik. Pneumatiky DURO jsou bezpečné a trvanlivé a jsou k dispozici za přesvědčivě nízkou cenu. Jedná se o zimní pneumatiku DURO DM1305 s označením M + S, kterou lze používat i celý rok.

Renomovaný Italský výrobce pneumatik pro RC modely a minibiky se před pár lety rozhodl vstoupit i na pole skútrových závodních pneumatik. Kompletní sortiment směsí ve ve velikostech 10" a 12" je vhodný prakticky pro všechny myslitelné podmínky na trati. Kvalita směsí je dlouhodobě ověřena ve všech Italských závodních seriích a prakticky celá špička jede na těchto pneumatikách. V nabíce jsou slicky ve směsi HARD - vhodná především pro podmínky, kde je potřeba výdrž, například Endurance závody. Je potřeba delší doba pro ohřátí a dosažení optimální teploty 80°C, vhodné pro suché podmínky s teplotou asfaltu 30 - 40°C, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, MEDIUM - nejoblíbenější směs mezi závodníky, sázka na jistotu a kompromis mezi výdrží a gripem, optimální teplota lehce nižší okolo 75°C, pro suché podmínky na dráze, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, SOFT - nejvhodnější pokud je opravdu zima nebo pokud chcete dosáhnout maximálního gripu a náklonů v zatáčce, funkční teploty dosáhne velmi rychle, ale pokud to myslíte se závody vážně bude potřeba po každém závodě gumu měnit, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, R-SLICK Extra Soft - vhodný především pro osychající trať, díky extra měkké směsi bude tato pneu i ve verzi slick za drobného mrholení držet jako na suchu, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, RAIN - bezpochyby ta nejlepší mokrá guma na trhu s tím nejlepším vzorkem a směsí co se dá nalézt, opravdu velký skok kupředu oproti konkurenčním firmám, s touto gumou nejsou problém kolena na zemi i za regulérního deště, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar. Doporučená kombinace na Piaggio ZIP SP přední 90/90-10 Soft, zadní 100/85-10 Medium.

Renomovaný Italský výrobce pneumatik pro RC modely a minibiky se před pár lety rozhodl vstoupit i na pole skútrových závodních pneumatik. Kompletní sortiment směsí ve ve velikostech 10" a 12" je vhodný prakticky pro všechny myslitelné podmínky na trati. Kvalita směsí je dlouhodobě ověřena ve všech Italských závodních seriích a prakticky celá špička jede na těchto pneumatikách. V nabíce jsou slicky ve směsi HARD - vhodná především pro podmínky, kde je potřeba výdrž, například Endurance závody. Je potřeba delší doba pro ohřátí a dosažení optimální teploty 80°C, vhodné pro suché podmínky s teplotou asfaltu 30 - 40°C, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, MEDIUM - nejoblíbenější směs mezi závodníky, sázka na jistotu a kompromis mezi výdrží a gripem, optimální teplota lehce nižší okolo 75°C, pro suché podmínky na dráze, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, SOFT - nejvhodnější pokud je opravdu zima nebo pokud chcete dosáhnout maximálního gripu a náklonů v zatáčce, funkční teploty dosáhne velmi rychle, ale pokud to myslíte se závody vážně bude potřeba po každém závodě gumu měnit, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, R-SLICK Extra Soft - vhodný především pro osychající trať, díky extra měkké směsi bude tato pneu i ve verzi slick za drobného mrholení držet jako na suchu, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar, RAIN - bezpochyby ta nejlepší mokrá guma na trhu s tím nejlepším vzorkem a směsí co se dá nalézt, opravdu velký skok kupředu oproti konkurenčním firmám, s touto gumou nejsou problém kolena na zemi i za regulérního deště, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar. Doporučená kombinace na Piaggio ZIP SP přední 90/90-10 Soft, zadní 100/85-10 Medium.