CDI Malossi Digitronic s imobilizérem, Piaggio Leader 125-200 4T LC
Kód: M5512341Detailní popis produktu
CDI Malossi Digitronic s imobilizérem, Piaggio(Leader) 125-200 4T LC - Digitronic od Malossi je vlastně laditelné CDI pro skútry s motorem Piaggio Leader 125-200ccm s imobilizérem. Digitronic se ladí 16-polohovým přepínačem. Digitronic ovládá i sytič na základě signálu z čidla teploty motoru.APRILIA
ATLANTIC - Arrecife 125 4-stroke LC
ATLANTIC 200 4-stroke LC (PIAGGIO M234M)
SCARABEO 125 4-stroke LC (PIAGGIO)
SPORTCITY 125 4-stroke LC (PIAGGIO M281M)
SPORTCITY 200 4-stroke LC euro 3 (PIAGGIO M288M)
DERBI
GP1 125 4-stroke LC euro 2-3
RAMBLA 125 4-stroke LC euro 3 (PIAGGIO M287M)
GILERA
DNA 125 4-stroke LC
DNA 180 4-stroke LC
NEXUS 125 4-stroke LC euro 3
RUNNER ST 125 4-stroke LC euro 3
RUNNER ST 200 4-stroke LC euro 3
RUNNER VX 125 4-stroke LC 2006->
RUNNER VX 125 4-stroke LC <-2005
RUNNER VXR 180 4-stroke LC
RUNNER VXR 200 4-stroke LC <-2005
RUNNER VXR 200 4-stroke LC 2006->
MALAGUTI
PHANTOM MAX 200 4-stroke LC (PIAGGIO)
MADISON 180 4-stroke LC (PIAGGIO)
MADISON 200 4-stroke LC (PIAGGIO)
MADISON 3 125 4-stroke LC (PIAGGIO)
PIAGGIO
BEVERLY 125 4-stroke LC
BEVERLY 200 4-stroke LC
CARNABY 125 4-stroke LC euro 3 (LEADER M28FM)
CARNABY 200 4-stroke LC euro 3 (LEADER M601M)
SUPER HEXAGON GTX 125 4-stroke LC
SUPER HEXAGON GTX 180 4-stroke LC
X7 125 4-stroke LC euro 3 (LEADER)
X8 125 4-stroke LC euro 2-3 (LEADER)
X8 200 4-stroke LC
X9 125 4-stroke LC
X9 AMALFI 180 4-stroke LC
X9 200 4-stroke LC
VESPA
Granturismo L - GT - GTV 125 4-stroke LC (LEADER)
Granturismo L - GT 200 4-stroke LC (M312M)
CDI Malossi MHR, Piaggio 50ccm 2T - Kvalitní CDI od firmy Malossi, neomezené, které Vašemu skútru dovolí dosáhnout vyšších maximálních otáček díky plynule měnícímu se předstihu...
CDI pro zapalování MVT Premium, Peugeot vert. - Náhradní CDI pro zapalování MVT Premium, které má jeden nastálo nastavený bod zápalu.
Zapalování Italkit Racing, Peugeot vert. AC - Zapalování s vnitřním rotorem je základním kámenem každého závodního skútra. Díky kontrukci rotoru, který je mnohokrát lehčí než...
Elektro zásuvka pro Stage6 R/T zapalování, Tyco-Econoseal - Náhradní elektro zásuvka pro Stage6 R/T zapalování.
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Pomocí zapalovacího klínku máte možnost upravit původní zapalování. Bod zážehu lze posunout dopředu, což je lepší pro motory s vyššími otáčkami. Posunutí časování zapalování...
Náhradní sada šroubů, je vhodná pro základní desku zapalování Schmitt MVT.
Zapalování Italkit Racing, Minarelli AC - Zapalování s vnitřním rotorem je základním kámenem každého závodního skútra. Díky kontrukci rotoru, který je mnohokrát lehčí než rotor...
Zapalování Italkit Racing, Derbi Senda - Zapalování s vnitřním rotorem je základním kámenem každého závodního skútra. Díky kontrukci rotoru, který je mnohokrát lehčí než rotor u...
Elektronická řídicí jednotka s variabilním zapalováním pro stroje s motory Minarelli AM6 Euro 4. Nabízené CDI lze jednoduše vyměnit za originální jednotku. Mikroprocesor...
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Pomocí zapalovacího klínku máte možnost upravit původní zapalování. Bod zážehu lze posunout dopředu, což je lepší pro motory s vyššími otáčkami. Posunutí časování zapalování...
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Zapalování MVT Premium, Yamaha DT, DTR, X-LIMIT (od r.v. 2003) - Skutečně revolučním zapalováním je tohle od MVT. Jako první zapalování s vnitřním rotorem dokáže, nejen napájet...
Zapalování Italkit Racing, Minarelli AM - Zapalování s vnitřním rotorem je základním kámenem každého závodního skútra. Díky kontrukci rotoru, který je mnohokrát lehčí než rotor...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.