Výfuk Naraku [Traffic] - Piaggio AC / LC

Kód: NK400.12
Značka: Naraku
3 585 Kč 2 963 Kč bez DPH
Skladem u dodavatele
Můžeme doručit do:
27.11.2024
Možnosti doručení
Výfuk Naraku [Traffic] - Piaggio AC / LC - Naraku výfuk kombinuje moderní design s příjemným zvukem. Výsledky z křivky točivého momentu a výkonu patří k nejlepším ve své třídě. Výfuk má homologaci a odstranění restrikčního kroužku z kolena výfuku není nic složitého. Výfuk je ideální pro 50-70ccm Sport válce nebo válce originální.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Výfuk Naraku [Traffic] - Piaggio AC / LC - Naraku výfuk kombinuje moderní design s příjemným zvukem. Výsledky z křivky točivého momentu a výkonu patří k nejlepším ve své třídě. Výfuk má homologaci a odstranění restrikčního kroužku z kolena výfuku není nic složitého. Výfuk je ideální pro 50-70ccm Sport válce nebo válce originální.

Doplňkové parametry

Kategorie: Výfuky pro skútry náhrady originálu
Modely: Atlantis 50 2T AC -02 (Piaggio Motor) [VTHAL1A1A], Atlantis 50 2T AC 02- 25Km/h (Piaggio Motor) [VTHAL1A1A], Atlantis 50 2T AC 03- (Piaggio Motor) [VTHAL1A1A], Atlantis 50 2T AC 03- (Piaggio Motor) [VTHAL1AE2], Atlantis 50 2T AC 07-09 (Piaggio Motor) [VTHAL1AE2], Atlantis 50 2T AC Bullet 03-04 (Piaggio Motor) [VTHAL1AE2], Atlantis 50 2T AC Bullet 05-09 (Piaggio Motor) [VTHAL1AE2], Atlantis 50 2T AC Bullet 10- (Piaggio Motor) [VTHAL4AE2], Atlantis 50 2T AC City 03- (Piaggio Motor) [VTHAL1A1A], Atlantis 50 2T AC City 03- 25Km/h (Piaggio Motor) [VTHAL1AE2], Atlantis 50 2T AC City 03-06 (Piaggio Motor) [VTHAL1AE2], Atlantis 50 2T AC Two Chick 05- (Piaggio Motor) [VTHAL1AE2], Boulevard 50 2T 09-14 E2 [VTHBR1A1A], Diesis 50 2T AC (DT kotouč / buben) 01- [ZAPC341], Diesis 50 2T AC [ZAPC34300], DNA 50 2T LC [ZAPC27000], DNA 50 2T LC 05- [ZAPC270003], DNA 50 GP 2T LC Experience [ZAPC27000], Easy Moving 50 2T AC [SSP2T0001001], ET2 50 [ZAPC160 / ZAPC381], Fly 50 2T -05 [ZAPC441000], Fly 50 2T 05- 25Km/h [ZAPC44400], Fly 50 2T 06-07 [ZAPC44100], Fly 50 2T 10-11 [LBMC44700/ 44701], Free 50 2T FL (DT kotouč / buben) [FCS2T0001], Free 50 2T FL (TT buben / buben) [FCS2T0001], Free 50 2T Post (DT kotouč / buben) [FCS2T0001], GP 50 Series O2 [Piaggio Motor AC] 01-, GP1 50 2T 02- [VTHPREDWB], GP1 50 2T 03- E1 [VTHPREDWB], GP1 50 2T 03- E2 [VTHPREDXB], GP1 50 2T Open 06-09 E2 [VTHPR1B1A], GP1 50 2T Race 05-07 E2 [VTHPR1A1A], Ice 50 2T AC [ZAPC30000], Jet Set 50 2T [Piaggio], Liberty 50 2T 06 [ZAPC42100], Liberty 50 2T 07- [ZAPC42100], Liberty 50 2T 08- [ZAPC42500], Liberty 50 2T 09-13 MOC [ZAPC49100/ 49101], Liberty 50 2T 97- [ZAPC15000], Liberty 50 2T Post [ZAPC37401000], Liberty 50 2T RST [ZAPC42100], Liberty 50 2T RST Post (Švýcarsko) [ZAPC42102], Liberty 50 2T RST Post [ZAPC42101], Liberty 50 2T Sport 06 [ZAPC42106], Liberty 50 2T Sport 07- [ZAPC42106], Liberty 50 2T Sport 07-08 [ZAPC42501], LX 50 2T -04 [ZAPC38101], LX 50 2T E2 05 [ZAPC38101], LX 50 2T E2 06-09 [ZAPC38101], LX 50 2T E2 09-13 [ZAPC38101], LX 50 Touring 2T 25Km/h E2 05- [ZAPC38400], LX 50 Touring 2T 30Km/h E2 10-13 [ZAPC38101/ 38104], LXV 50 2T E2 06-09 [ZAPC38102], LXV 50 2T Navy E2 07-08 [ZAPC38102], NRG 50 Extreme AC (DT kotouč / buben) [ZAPC21000], NRG 50 Extreme LC (DD kotouč / kotouč) [ZAPC21000], NRG 50 LC (DT kotouč / buben) [SAL1T], NRG 50 MC2 LC (DD kotouč / kotouč) [ZAPC04000], NRG 50 MC2 LC (DT kotouč / buben) [ZAPC04000], NRG 50 MC3 AC (DT kotouč / buben) [ZAPC21000], NRG 50 MC3 LC (DD kotouč / kotouč) [ZAPC32000], NRG 50 Power AC (DT kotouč / buben) -04 [ZAPC45300], NRG 50 Power AC (DT kotouč / buben) 05 [ZAPC45300], NRG 50 Power AC (DT kotouč / buben) 06- [ZAPC45300], NRG 50 Power AC (DT kotouč / buben) 07-12 Serie Speciale [ZAPC45300/ 45301], NRG 50 Power AC (DT kotouč / buben) 07-15 [ZAPC45300], NRG 50 Power LC (DD kotouč / kotouč) -05 [ZAPC36200], NRG 50 Power LC (DD kotouč / kotouč) 05-06 [ZAPC45100], NRG 50 Power LC (DD kotouč / kotouč) 07-12 Serie Speciale [ZAPC45100], NRG 50 Power LC (DD kotouč / kotouč) 07-17 [ZAPC45100], NRG 50 Power LC (DD kotouč / kotouč) 18- E4 [ZAPCA7100], NTT 50 LC (DT kotouč / buben) [SAL1T3000], Primavera 50 2T 13-17 E2-E3 [ZAPC53200], Quartz 50 LC (DT kotouč / buben) 92-96 [NSP1T], Runner 50 -98 [ZAPC14000], Runner 50 02-03 (karburátor) [ZAPC36200], Runner 50 98-01 [ZAPC14000], Runner 50 SP -05 (karburátor) [ZAPC36200/ 36400], Runner 50 SP 05- (karburátor) (UK) [ZAPC461000], Runner 50 SP 05-06 (karburátor) [ZAPC46100], Runner 50 SP 07- (karburátor) [ZAPC461000], Runner 50 SP 08-09 (karburátor) [ZAPC461000], Runner 50 SP 10-17 (karburátor) [ZAPC46100/ 46300/ 4610001], Runner 50 SP Race 05- (karburátor) [ZAPC461000], Runner 50 SP SC -06 (karburátor) [ZAPC46100], S 50 2T 07- 25Km/h E2 [ZAPC38402], S 50 2T College 07-12 E2 [ZAPC38103], S 50 2T E2 [ZAPC38103], Scarabeo 50 2T 05-06 (Piaggio Motor) [ZD4THE], Scarabeo 50 2T 06-09 (Piaggio Motor) [ZD4THG], Scarabeo 50 2T 10-12 (Piaggio Motor) [ZD4THG00], Scarabeo 50 2T 14- (Piaggio Motor) [ZD4THH00], Scarabeo 50 2T Classic 18- E4 [ZD4KPA00], Scarabeo 50 2T NET 09 [ZD4THG], Scarabeo 50 2T NET 10- [ZD4THG], Scarabeo 50 2T Street 18- E4 [ZD4KMA00], Sfera 50 (TT buben / buben) 91-94 [NSL1T], Sfera 50 RST [ZAPC01000], Sonar 50 2T AC 09- (Piaggio Motor) [VTHLR1A1A], Sport City One 50 2T 08-11 E2 [ZD4SBA00/ ZD4TCA00], Sprint 50 2T 14-17 E2 [ZAPC53201], SR 50 LC 03-12 (Piaggio motor karburátor) [ZD4TEA], SR 50 LC 04-09 (Piaggio motor karburátor) [ZD4VFB/ VFD/ VFU/ VFE/ VFG], SR 50 LC 10-13 (Piaggio motor karburátor) [ZD4VFB/ VFD/VFU00/ VFJ/ VZ000], SR 50 LC 14- (Piaggio motor karburátor) (USA) [ZD4VFB/ VFD/VFU00/ VFJ/ VZ000], SR 50 LC 14-17 (Piaggio motor karburátor) [ZD4VFB/ VFD/ VFU00/ VFJ/ VZ000], SR 50 LC 18- E4 (karburátor) (Asie) [ZD4KLA00], SR 50 LC 18- E4 (karburátor) (Evropa) [ZD4KLA00], SR Motard 50 2T 12-14 E3 [LBMC50200/ LBMC50201], SR Motard 50 2T 18- E4 (karburátor) [METCA4100], Stalker 50 (DD kotouč / kotouč) -98 [ZAPC13000], Stalker 50 (DD kotouč / kotouč) 99-05 [ZAPC13000], Stalker 50 (DT kotouč / buben) -98 [ZAPC13000], Stalker 50 (DT kotouč / buben) 99-05 [ZAPC13000], Stalker 50 05-06 [ZAPC40100], Stalker 50 07-08 [ZAPC40100], Stalker 50 08-11 [ZAPC40100/ 40101], Stalker 50 Naked 08- (UK) [ZAPC40102], Stalker 50 Naked 08- [ZAPC40102], Stalker 50 Special Edition 07-08 [ZAPC40100], Storm 50 [TEC2T], Storm 50 07- (UK) [ZAPC29000], Storm 50 07- [ZAPC29000], Storm 50 2T 93-94 (Piaggio motor) [TEC1T], Storm 50 AC (DT kotouč / buben) 94-96 [TEC1T], Thyphoon 50 2T 93-95 (Piaggio motor) [TEC1T], Thyphoon 50 2T 96-99 (Piaggio motor) [TEC2T], Torpedo 50 2T [Piaggio], TPH 50 2T (Typhoon) [TEC1T000], TPH 50 2T (Typhoon) [TEC2T000], TPH 50 2T (Typhoon) [ZAPC29C1], TPH 50 2T 04-05 (Typhoon) [ZAPC29000], TPH 50 2T 06-07 (Typhoon) [ZAPC29000], TPH 50 2T 07-08 (Typhoon) [ZAPC29000], TPH 50 2T 07-08 Serie Speciale (Typhoon) [ZAPC29000], TPH 50 2T 09-11 (Typhoon) [LBMC48100/ ZAPC29000], TPH 50 2T 10-17 E2 (Typhoon) [LBMC50100/ LBMC50101], TPH 50 2T 11-17 E3 (Typhoon) [LBMC5010001], TPH 50 2T 18-20 E4 (Typhoon) [METCA4101], TPH 50 2T X (Typhoon X) [TEC2T000], TPH 50 2T XR (Typhoon XR) [ZAPC19000], Variant 50 2T AC Sport 12- (Piaggio Motor) [ZDPSBA00], Zip 50 2T (1. série) (TT buben / buben) [SSL1T], Zip 50 2T (1. série) 25Km/h (TT buben / buben) [SSL1T], Zip 50 2T (2. série) 95- (DT kotouč / buben) [SSP2T], Zip 50 2T (2. série) 95- (TT buben / buben) [SSP2T], Zip 50 2T 00-08 [ZAPC2500010/ ZAPC25B], Zip 50 2T 09-15 [LBMC25E0/ LBMC25E1], Zip 50 2T Fast Rider -95 (DT kotouč / buben) [SSL1T], Zip 50 2T Fast Rider RST 96- (DT kotouč / buben) [ZAPC07000], Zip 50 2T RST 96- (DT kotouč / buben) [ZAPC06000], Zip 50 2T RST 96- (TT buben / buben) [ZAPC06000], Zip 50 2T SP 1 LC 96-99 (DT kotouč / buben) [ZAPC11000], Zip 50 2T SP 2 LC 00-05 (DT kotouč / buben) [ZAPC25600], Zip 50 2T SP 2 LC 06-13 (DT kotouč / buben) [ZAPC25000]
Značky: Aprilia, Derbi, Gilera, Italjet, Piaggio, Puch, Vespa moderní
Univerzální: Ne
Nevyplňujte toto pole:
A Avatar autora Výměna za seriový výfuk 11.7.2024 11:32
Seriový výfuk se uvnitř kompletně rozsypal a tak bylo na čase kouknout po něčem "lepším" Naraku Traffic vypadá docela dobře jak po stránce designu tak i zvuku a nárůstu výkonu (krouťáku). Před montáží jsem odbrousil restrikční kroužek v přírubě. Je třeba trochu dopasovat držák, který né úplně sedí na díry. 10ka vrták a kladivo si hravě poradí. Ale to co se stalo po montáži jsem nečekal ani ve snu. Tak brutální rozdíl oproti klasickému výfuku za ty peníze fakt stojí! Tolik síly nedají dohromady ani dva čínské skůtry :o) Bez jakéhokoliv donastavení jde skůtr jen plynem na zadní a musím říct, je to dost návykové! Když porovnám původní a tento výfuk, tak NARAKU je o skoro 1/3 delší. Maximálka je prakticky stejná ale síla motoru se posunula do nižších a středních otáček. Ani nemám potřebu to hnát na max, užívám si rozjezdy a tah do cca 65km/h. Není se čeho bát - stojí to za to!
Odpovědět