Variátor Malossi Multivar 2000, Malaguti Centro CF moto WT Motors
Kód: M5114272Související produkty
Válečky Malossi Maxi - rozměry 18x14 / 19x13,7 / 19x17 / 20x12 / 20x14,8 / 20x17 / 20,9x17 / 23x18 / 23,8x18 / 25x14,9 / 25x15,9 / 25x17 / 25x19 / 25x22,2 / 26x12,8 / 28x19,9 /...
- 18x14 - 9,00g - 6ks
- 18x14 - 10,00g - 6ks
- 18x14 - 11,00g - 6ks
- 18x14 - 12,00g - 6ks
- 18x14 - 13,00g - 6ks
- 18x14 - 14,00g - 6ks
- 18x14 - 15,00g - 6ks
- 19x13,7 - 10,00g - 6ks
- 19x13,7 - 11,00g - 6ks
- 19x13,7 - 12,00g - 6ks
- 19x17 - 5,40g - 6ks
- 19x17 - 6,10g - 6ks
- 19x17 - 6,60g - 6ks
- 19x17 - 7,40g - 6ks
- 19x17 - 7,70g - 6ks
- 19x17 - 8,70g - 6ks
- 19x17 - 9,30g - 6ks
- 19x17 - 10,00g - 6ks
- 19x17 - 10,70g - 6ks
- 19x17 - 12,00g - 6ks
Náhradní kontrastní pružina pro skútry s motory Honda nebo jejich kopiemi. Pružina je vhodná jako náhrada za originál, tak i jako náhradní díl k Multivaru 2000.
Detailní popis produktu
Variátor Malossi Multivar 2000, Malaguti Centro / CF moto / WT Motors - Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na zadní řemenici. Osvědčený výrobek od Malossi, zaručuje vysokou kvalitu a dlouhou životnost. V sadě je variátor, jedna sada válečků 20x17 11,5g a bílá kontrastní pružina.Doplňkové parametry
Kategorie: | Variátory |
---|---|
Modely: | Atene 125 4T LC, Atene 152 4T LC, E-Charm 125 4T LC CF125T, E-Charm 125i 4T LC CF125T-21i, E-Charm 150 4T LC CF150T, E-Charm 150i 4T LC CF150T-5i, Glory 125i 4T LC CF125T-22A, Glory 150i 4T LC CF150T-6A, Pegasus 150 4T LC CF150T, Torino 150 4T LC CF150T, Verona 150 4T LC CF150T, Wallstreet 125 4T LC |
Značky: | ATU Explorer, CF Moto, Diamo, Explorer, Q-Link, TNG, WT Motors |
Kategorie: | Variátory, spojky, převody |
Univerzální: | Ne |
Součástky: | Variátor |
Výrobce: | Malossi |
Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Variátor Malossi Multivar 2000 MHR Next, je vhodný na skútry Yamaha T Max 530 od roku 2017 a 560 od roku 2020 - Zkratka MHR znamená "Malossi Hyper Racing". Tyto tři slova...
Vysoce kvalitní variátor byl navržen pro použití s lehce laděnými / sportovními válci 50ccm a 70ccm. Variátor přináší lepší a plynulejší akceleraci. Optimalizováno pro použití...
Variátor Malossi Multivar, Honda - Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na zadní...
Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na zadní řemenici. Osvědčený výrobek od Malossi,...
Náhradní podložka variátoru o rozměru 15x35x0,5mm. Jedná se o originální náhradní díl Piaggio. OEM číslo: 434410.
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
Variátor Malossi Multivar, Kymco 250 4T LC - Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na...
Variátor Malossi Multivar, CPI - Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na zadní...
Sada špičkových vodítkek variátoru DR. PULLEY, o rozměru 25x17, tyto vodítka jsou vhodné pro skútry Gilera a Piaggio 400 / 500ccm. Vodítka jsou vyrobené ze speciálního...
Kvalitní vodítka variátoru RMS, jsou vhodné na stroje Yamaha 125. V balení jsou 3ks vodítek.
Variátor Malossi Multivar 2000, Piaggio LEADER - Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu...
Náhradní talířek variátoru, v originální kvalitě Piaggio, je vhodný pro skútry Vespa ET4, GT, GT L, GTS, GTV a GT60 s motory Leader 125-250ccm. OEM číslo: 485710.
Variátor Malossi Multivar, Dio SP - Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na zadní...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.