Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...
Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...
Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...
Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...
Sekundární převod Malossi, Z=14/47, Piaggio 50-150ccm - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší...
Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...
Primární převod Malossi, z=14/39, d=17,7 mm - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální...
Primární převod Malossi, z=16/37, d=17,7 mm - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální...
Polořemenice pohyblivá Malossi Torque Drive, Piaggio (od r.v. 98) Ø=134 mm - Zadní pohyblivá polořemenice. Tato polořemenice značně zlepší průběh výkonu Vašeho skútru a to...
Spojka Naraku sport, Minarelli/Piaggio/Peugeot - Sportovní spojka od Naraku pro denní ježdění. Ač se to zdá neuvěřitelné, tak s touto spojkou můžete jezdit každý den do školy či...