Šroub s šestihranou hlavou, různé druhy
Kód: 34273 34274 34277 34278 34279 34280 34281 34282 34283 34284 34285 34286 34321 34322 34325 34326 34327 34328 34329 34330 34333 34334 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Sada šestihranných šroubů, s plným závitem, je v pozinkovém, nebo nerezovém provedení a se závity M5 až M8. V balení je 25 až 50 kusů šroubů.Sada stylových inbus šroubů 6ks v oranžové barvě - M6x45mm.
Originální šroub kapotáže Piaggio, má závit M6x16 mm. OEM číslo: 575249.
Náhradní sada šroubů a gum k nádrži, je vhodná pro stroje Simson S50, S51 a S70.
Sada stylových inbus šroubů na plasty 6ks v oranžové barvě - M5x30mm.
Náhradní sada šroubů rámu, sedla a nádrže, je vhodná pro stroje Simson S50, S51 a S70.
Psaníčko, plechová matka o rozměru 8x10.5 se závitem 2.9mm pro samořez. Výška upnutí do 1,5 mm. OEM číslo: S8088.
Šroub kapotáže 43mm s pružinou, vhodný pro Piaggio, Vespa Ciao, Bravo, SI. Hloubka hlavy šroubu 20mm.
Náhradní šroub s límcem, má závit M8x25mm a je na klíč o velikosti 13mm. V balení je 5 kusů šroubů.
Náhradní zátka olejové nádrže, je v černé barvě a je vhodná pro motory Minarelli, CPI, Keeway, Generic a China 2T.
Sada stylových inbus šroubů 6ks v oranžové barvě - M5x20mm.
Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Náhradní šroub s límcem, má závit M8x30mm a je na klíč o velikosti 13mm. V balení je 5 kusů šroubů.
Náhradní šroub bočního krytu, o délce 46mm, je vhodný pro mopedy Puch Maxi. Šroub má plastovou hlavu v chromovém provedení.
Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
21dílná sada malých gumových dílů v černé barvě pro Vespa GL, Sprint 150.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.