Řídicí jednotka CDI

Jednotka CDI je důležitou součástí, která řídí zapalovaní Vašeho stroje. CDI jednotka neboli kondenzátorové zapalování je většinou k dispozici v omezené, nebo otevřené verzi. Odškrcená CDI jednotka navíc umožní využít plný výkon motoru, to je nezbytné, pokud provádíte jakékoli úpravy, například větší válec, karburátor, výfuk a variátor, aby Váš motor nebrzdila. Je také potřeba vědět, jestli máte verzi pro AC (střídavé napětí), nebo DC (stejnosměrné napětí), to má většinou větší krabičku než AC verze. Lze to zjistit odpojením baterie a poté skútr nakopnout pomocí nakopávačky. Pokud skútr bude dávat jiskru, máte zapalování pro AC (střídavé napětí), pokud nebude máte DC verzi. V případě, že budete potřebovat vyměnit CDI, nebojte se obrátit na náš servis.

Nejprodávanější

NK390.20 - CDI Naraku odblokované, CPI, Keeway, Kentoya
 
562 Kč
NK390.15 - CDI Naraku racing, GY6 125-180ccm
CDI Naraku racing, GY6 125-180ccm
Skladem (1 ks)
Kód: NK390.15
 
275 Kč
IP32317 - CDI Minarelli horizontal, China 2T
CDI Minarelli horizontal, China 2T
Skladem u dodavatele
Kód: IP32317
 
171 Kč
29511 - CDI Racing DC type, GY6 125-150ccm
CDI Racing DC type, GY6 125-150ccm
Skladem u dodavatele
Kód: 29511
 
506 Kč
16830 - CDI s cívkou Gilera, Piaggio bez katalyzátoru
CDI s cívkou Gilera, Piaggio bez katalyzátoru
Skladem u dodavatele
Kód: 16830
 
446 Kč
IP32340 - CDI Kymco (DC CDI)
CDI Kymco (DC CDI)
Skladem (2 ks)
Kód: IP32340
 
582 Kč
2 položek celkem
NK390.55 - Sada pro odšrkcení Naraku, Piaggio, Vespa iGet 50ie 2017-
5 922 Kč

Sada na odškrcení pro motory Piaggio iGet, které jsou zabudovány do skútrů Vespa Primavera, Vespa Sprint 50 nebo Piaggio Liberty a Zip Euro4 od roku 2017.   Sada obsahuje:...

Kód: NK390.55
171.0009 - Řidicí jednotka CDI Polini, Vespa Primavera 50 3V iGET Euro 4 (17-19)
7 011 Kč

Sada Řidicí jednotky CDI od Polini obsahuje otevřenou trubku sání a sadu válečků do variátoru. Tato sada dokáže uvolnit maximum výkonu ze skútrů, které mají motory 50ccm Piaggio...

Kód: 171.0009

Jednotka CDI je důležitou součástí, která řídí zapalovaní Vašeho stroje. CDI jednotka neboli kondenzátorové zapalování je většinou k dispozici v omezené, nebo otevřené verzi. Odškrcená CDI jednotka navíc umožní využít plný výkon motoru, to je nezbytné, pokud provádíte jakékoli úpravy, například větší válec, karburátor, výfuk a variátor, aby Váš motor nebrzdila. Je také potřeba vědět, jestli máte verzi pro AC (střídavé napětí), nebo DC (stejnosměrné napětí), to má většinou větší krabičku než AC verze. Lze to zjistit odpojením baterie a poté skútr nakopnout pomocí nakopávačky. Pokud skútr bude dávat jiskru, máte zapalování pro AC (střídavé napětí), pokud nebude máte DC verzi. V případě, že budete potřebovat vyměnit CDI, nebojte se obrátit na náš servis.