Modul dobíjení bez vývodu na zadní světlo, Simson S50B, S51B, Schwalbe
Kód: 41649Detailní popis produktu
Modul dobíjení 8871.4 15W bez vývodu na zadní světlo, vhodný pro Simson S50B, S51B, Schwalbe.Doplňkové parametry
Kategorie: | Regulátory |
---|---|
Modely: | KR51 - KR51/1 Schwalbe [M53, M53/1], KR51/2 Schwalbe [M531, M541], S51 / S51 Enduro [M531, M541, M542], S50 75-79 [M53/2] |
Značky: | Simson |
Univerzální: | Ne |
Regulátor, Yamaha Majesty / MBK Skyliner - Náhradní regulátor od firmy 101 Octane. Kód výrobce 4HM-H1960-00
Náhradní regulátor od firmy 101 Octane. Kód výrobce 58090R / 58090R5
Náhradní regulátor napětí má 5 pinů a je vhodný na stroje Rieju RRX 50, Spike 50-X, MRT. OEM číslo: 005.070.5002.
Náhradní regulátor od firmy 101 Octane. Kód výrobce 5DS-H1960-00 / R51540101A0 / 02601400 / 4870706560 / 5DSH1960000 Pasujé také na: BENELLI VELVET 125 1999 - 2001 VELVET...
Regulátor RMS, vhodný pro Piaggio/Gilera 50 2T.
Náhradní regulátor napětí (verze DC) je vhodný na skútry Aprilia, Derbi, Piaggio, Vespa 50ccm 2T, 4T a 100ccm 4T se zapalováním Ducati. OEM čísla: 641788, 639751, 02602800.
Regulátor vhodný pouze pro Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80 se světlometem HS1.
Náhradní regulátor napětí (typ R54 12V) je vhodný na stroje Simson Schwalbe KR51/1, KR51/2, S50, S51, S53, S70, S83, Star SR4-2, Sperber SR4-3, Habicht SR4-4, SR50, SR80....
Náhradní regulátor napětí má 3 piny a je vhodný na stroje Piaggio Bravo, Vespa Car, N, PK, ET3, PX. OEM číslo: 1616395.
Náhradní regulátor napětí je vhodný na skútry Piaggio Ape, Vespa Cosa, PK, PX s E-Start. OEM čísla: 2308245 / 58074R / 230824.
Náhradní regulátor napětí s relé blinkrů je vhodný na skútry Aprilia, Derbi, Gilera (verze DC). OEM číslo: 00H01004841.
Náhradní regulátor dobíjení je vhodný na skútry Yamaha Neos 50 4T od roku výroby 2009.
Regulátor, Kymco Agility City / Agility RS 2T / 4T - Náhradní regulátor od firmy 101 Octane. Kód výrobce 31600-LFC2-E10
Regulátor Naraku Racing, AC/DC, 4 piny, 50 - 125ccm - S tímto regulátorem dává svíčka větší jiskru ne vyšších otáčkách, běh motoru je tedy sametovější a odezva na plyn se také...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.