Regulátory

Regulátor neboli usměrňovač se stará o změnu střídavého napětí, generovaného alternátorem, do požadovaného stejnosměrného napětí. Často se velmi zahřívá, a pokud je vadný poznáte to mimo jiné podle praskajících žárovek nebo neustále vybité baterie. Výměna regulátoru je snadná a jde pouze o výměnu kus za kus. Nejčastěji se nalézá někde pod přední kapotou.

Nejprodávanější

8 položek celkem
KW24482 - Regulátor napětí CPI, Keeway, China 2T
186 Kč

Náhradní regulátor napětí (verze DC) je vhodný na stroje CPI, Keeway, China 2T. PINY: levý horní: alternátor, pravý horní: baterie+, levý dolní: světelný obvod, pravý dolní:...

Kód: KW24482
PI-58090R5 - Regulátor s blinkr relé, Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio, Vespa 125-250
Novinka
1 845 Kč

Originální regulátor napětí s integrovaným relé blinkrů, Originální číslo: 58090R5

Kód: PI-58090R5
16782 - Regulátor napětí Minarelli
155 Kč

Náhradní regulátor napětí (verze DC) je vhodný na motory Minarelli.

Kód: 16782
IP32345 - Regulátor, Aprilia / Derbi / Gilera / Piaggio / Vespa, konektor s 5-ti piny
529 Kč

Náhradní regulátor od firmy 101 Octane. Kód výrobce 58090R / 58090R5

Kód: IP32345
IP32364 - Regulátor napětí Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio, Vespa
1 189 Kč

Náhradní regulátor napětí je vhodný na skútry Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio, Vespa. OEM čísla: 639110 / 58086R.

Kód: IP32364
32076 - Regulátor 6V
Regulátor 6V
Není skladem
275 Kč

Univerzální regulátor napětí pro motorky a mopedy s 6V palubním napětím.

Kód: 32076
IP32331 - Regulátor napětí Suzuki Katana, Malaguti F10, F12, F15, Piaggio, Vespa
968 Kč

Náhradní regulátor napětí je vhodný na stroje Suzuki Katana, Malaguti F10, F12, F15, Vespa ET2 i. OEM čísla: 32800-35E00 / 32800-35E30 / 2944585.

Kód: IP32331
IP32322 - Regulátor napětí Aprilia Derbi Piaggio Vespa 50ccm 2T, 4T 100ccm 4T Kokusan
984 Kč

Náhradní regulátor napětí (verze DC) je vhodný na skútry Aprilia, Derbi, Piaggio, Vespa 50ccm 2T, 4T a 100ccm 4T se zapalováním Ducati. OEM čísla: 641788, 639751, 02602800.

Kód: IP32322

Regulátor neboli usměrňovač se stará o změnu střídavého napětí, generovaného alternátorem, do požadovaného stejnosměrného napětí. Často se velmi zahřívá, a pokud je vadný poznáte to mimo jiné podle praskajících žárovek nebo neustále vybité baterie. Výměna regulátoru je snadná a jde pouze o výměnu kus za kus. Nejčastěji se nalézá někde pod přední kapotou.