Volnoběžná tryska karburátoru DellOrto SI
Kód: 40263512 40263812 40264012 40264013 40264214 40264216 40264512 40264514 40264516 40264810 40264814 40264816 40265012 40265014 40265016 40265212 40265214 40265510 40265516 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Náhradní volnoběžná tryska karburátoru DellOrto SI, je vhodná pro karburátory SI 20.15 - 26.26D/H/E. Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní trysky karburátoru. Pokud tak neuděláte, tak se vystavujete tomu, že s malou tryskou bude směs příliš chudá a motor se bude přehřívat, což může mít katastrofální následky.
Šoupátko s jehlou a pružinou pro karburátor 16N3, sada je vhodná pro Simson S50, S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2 Schwalbe.
Originální benzinový filtr, je vhodný pro různé skútry Aprilia, Gilera, Piaggio a Vespa. OEM číslo: 270423.
Náhradní benzinový filtr Fast Flow II v červené barvě má připojení na hadičku o průměru 7mm.
Sada na opravu karburátoru 16N1-8, vhodná pro Simson S50, SR4-1, SR4-2, SR4-3, SR4-4 KR50/1, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht.
Komínek karburátoru Polini 8 děr. Komínek je vhodný pro PWK 24-30.
Náhradní šroub plovákové komory.
Příruba sání Schmitt, PHBG 24mm, 17,5/21mm, Simson S50, S51, S53, S70, SR50, SR80, KR50/1, KR50/2, Schwalbe, Sperber, Star, Habicht
Příruba sání Schmitt, PHBG 24mm, 19/21mm, Simson S50, S51, S53, S70, SR50, SR80, KR50/1, KR50/2, Schwalbe, Sperber, Star, Habicht
Příruba sání Schmitt, PHBL 28mm, 24mm, Simson S50, S51, S53, S70, SR50, SR80, KR50/1, KR50/2, Schwalbe, Sperber, Star, Habicht
Sada těsnění karburátoru pro Dellorto VHB, VHBT.
Trychtýř sání Polini s průměrem připojení 55,5mm, vnějším průměrem 79mm a délkou 19mm. Trychtýř sání (Venturi) optimalizuje proudění vzduchu do karburátoru a urychluje nasávání...
Náhradní vložka Dellorto pro karburátory SHA 14, 15 a 16. Vložka má rozměr: 19x21mm.
Průhledná krytka plovákové komory Malossi pro karburátory Dellorto PHBG 15-21.
Tryska Mikuni TM24 - různé velikosti 85-300 - Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní trysky...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.