Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...
Sekundární převod Malossi, z=15/55 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a...
Sekundární převod Malossi, z=15/41, Piaggio 125/150 2T - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý,...
Řetěz Malossi Morse Racing, Yamaha T-Max - Řetěz Malossi Morse Racing, který byl navrhnut měl menší tření oproti originálního řetězu, byl lehčí, měl lepší slide a byl vysoce...
Sekundární převod Naraku Racing 17/36 +31%, GY6 125 / 150ccm 152/157QMI - Díky těmto převodům dosáhne Váš skůtr vyšší maximální rychlosti. Převody jsou delší o 31%. Výrobce...
Sekundární převod Naraku Racing 15/37 +20%, GY6 125 / 150ccm 152/157QMI - Díky těmto převodům dosáhne Váš skůtr vyšší maximální rychlosti. Převody jsou delší o 20%. Výrobce...
Sekundární převod Naraku Racing 14/39 +10%, GY6 125 / 150ccm 152/157QMI - Díky těmto převodům dosáhne Váš skůtr vyšší maximální rychlosti. Převody jsou delší o 10%. Pasuje na...
Sekundární převod Naraku Racing 16/37 +25%, GY6 125 / 150ccm 152/157QMI - Díky těmto převodům dosáhne Váš skůtr vyšší maximální rychlosti. Převody jsou delší o 25%. Výrobce...
Ložisko primáru Kiesler, ZIP SP1 - Ložisko, do kterého se uloží primární hřídel převodovky, a tím lze zajistit vyšší stabilitu v otáčkách a menší opotřebení převodovky.
Sekundární hřídel převodu, GY6 125/150cc (krátká) - Sekundární hřídel převodu pro 4T Čínské skútry s objemem od 125ccm a motorem GY6, ve standardní kvalitě a za super cenu....