Sekundární převod Malossi, z17 37, Honda 250 4T LC
Kód: M679983Detailní popis produktu
Sekundární převod Malossi, z=17/37, Honda 250 4T LC - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý, protože při stejné rychlosti bude motor méně točit. Tento převod má poměr 17/37. Pro sériový motor delší převod nedoporučujeme.Doplňkové parametry
Kategorie: | Převodovky |
---|---|
Modely: | Foresight FES 250 00- MF05, Foresight FES 250 97-99 MF04, Forza / Jazz NSS 250 01-04 MF07, Forza / Jazz NSS 250 X / EX 2V 05-07 MF08, Forza / Jazz NSS 250 X / EX 4V 08- MF10E, X9 250 2V Honda motor -04 (karburátor) [ZAPM23000/ 23100] |
Značky: | Honda, Piaggio |
Kategorie: | Variátory, spojky, převody |
Univerzální: | Ne |
Výrobce: | Malossi |
Primární převod s řetězem Malossi, Z=26/40, Yamaha T-Max - Přrimární převod od Malossi s převodovým poměrem Z=26/40 pro Yamaha T-Max je delší o 7% než originál (Z=26/41)....
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Primární převod Malossi, z=15/33 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také...
Primární převod Malossi, z=14/39, d=17,7 mm - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální...
Primární převod Malossi, z=14/45, Honda 125/150 4T LC - Upravený primární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý, protože...
Řetěz Malossi Morse Racing, Yamaha T-Max - Řetěz Malossi Morse Racing, který byl navrhnut měl menší tření oproti originálního řetězu, byl lehčí, měl lepší slide a byl vysoce...
Originální náhradní díly přímo z Itálie z továrny Motori Minarelli. Díly v originální, tedy v té nejvyšší kvalitě pro Váš stroj.
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Sekundární převod Malossi, z=15/41, Piaggio 125/150 2T - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý,...
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Primární převod Malossi, z=16/37, D=18 mm Piaggio - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální...
Primární převod Malossi, z=14/43, Yamaha 125 4T LC - Upravený primární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý, protože...
Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.