Pneu PMT 17"

Kód: PMT17014S PMT17024S PMT17014M PMT17024M PMT17014H PMT17024H PMT17014RS PMT17024RS PMT17014R PMT17724R Zvolte variantu
Novinka
Značka: PMT
3 899 Kč 5 019 Kč 3 899 Kč 5 019 Kč 3 899 Kč 5 019 Kč 4 265 Kč 5 579 Kč 4 459 Kč 5 859 Kč od 3 899 Kč 3 222 Kč bez DPH 4 148 Kč bez DPH 3 222 Kč bez DPH 4 148 Kč bez DPH 3 222 Kč bez DPH 4 148 Kč bez DPH 3 525 Kč bez DPH 4 611 Kč bez DPH 3 685 Kč bez DPH 4 842 Kč bez DPH od 3 222 Kč bez DPH
Skladem u dodavatele Není skladem Není skladem Skladem u dodavatele Není skladem Není skladem Není skladem Skladem u dodavatele Není skladem Není skladem Zvolte variantu
Varianta
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
12.9.2024 - - 12.9.2024 - - - 12.9.2024 - - Zvolte variantu

Renomovaný Italský výrobce pneumatik pro RC modely a minibiky se před pár lety rozhodl vstoupit i na pole skútrových závodních pneumatik. Kompletní sortiment směsí ve velikosti 17" je vhodný prakticky pro všechny myslitelné podmínky na trati, například pro Moto3, Moto4, MiniGP a SuperMoto. Kvalita směsí je dlouhodobě ověřena ve všech Italských závodních seriích a prakticky celá špička jede na těchto pneumatikách.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Renomovaný Italský výrobce pneumatik pro RC modely a minibiky se před pár lety rozhodl vstoupit i na pole skútrových závodních pneumatik. Kompletní sortiment směsí ve velikosti 17" je vhodný prakticky pro všechny myslitelné podmínky na trati, například pro Moto3, Moto4, MiniGP a SuperMoto. Kvalita směsí je dlouhodobě ověřena ve všech Italských závodních seriích a prakticky celá špička jede na těchto pneumatikách.

V nabíce jsou slicky ve směsi HARD - vhodná především pro podmínky, kde je potřeba výdrž, například Endurance závody. Je potřeba delší doba pro ohřátí a dosažení optimální teploty 80°C, vhodné pro suché podmínky s teplotou asfaltu 30 - 40°C, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar.

MEDIUM - nejoblíbenější směs mezi závodníky, sázka na jistotu a kompromis mezi výdrží a gripem, optimální teplota lehce nižší okolo 75°C, pro suché podmínky na dráze, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar.

SOFT - nejvhodnější pokud je opravdu zima nebo pokud chcete dosáhnout maximálního gripu a náklonů v zatáčce, funkční teploty dosáhne velmi rychle, ale pokud to myslíte se závody vážně bude potřeba po každém závodě gumu měnit, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar.

R-SLICK Extra Soft - vhodný především pro osychající trať, díky extra měkké směsi bude tato pneu i ve verzi slick za drobného mrholení držet jako na suchu, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar.

RAIN - bezpochyby ta nejlepší mokrá guma na trhu s tím nejlepším vzorkem a směsí co se dá nalézt, opravdu velký skok kupředu oproti konkurenčním firmám, s touto gumou nejsou problém kolena na zemi i za regulérního deště, doporučený tlak přední pneu 1,2 - 1,3 bar, zadní 1,4 - 1,9 bar.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: