Řetězové kolečko / pastorek typ 420 - 17 zubů JT, Honda / Pitbike 50 - 90 ccm
Kód: JTF253.17Detailní popis produktu
Řetězová kolečka JT dosahují nejvyšší kvality s nejnižšími tolerancemi a nejlepším profilem zubů. Po následném tepelném ošetření je každý výrobek zkontrolován ručně. JT Sprockets nastavuje nové standardy kvality. Vhodné například pro Honda Monkey a jiné Pitbike stroje.
- Řetěz: 420
- Vnitřní průměr: 15 mm
- Vnitřní průměr max: 17 mm
- Vnitřní počet drážek: 6 zubů (4 mm)
- Rozteč děr: 28 / 30 mm
- Počet zubů: 17
Originální náhradní díly přímo z Itálie z továrny Motori Minarelli. Díly v originální, tedy v té nejvyšší kvalitě pro Váš stroj.
Primární převod Malossi, z=16/37, d=17,7 mm - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální...
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
Primární převod Malossi, Z=14/39, Piaggio - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální...
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Sekundární převod Malossi, z=15/41, Piaggio(Leader) 125-180 4T - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru...
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Primární převod Malossi, z=16/37, D=17,7 mm Piaggio - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší...
Primární převod Malossi, z=14/34 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také...
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Primární převod Malossi, z=15/40 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také...
Sekundární převod Malossi, z=15/47 - Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a...
Sekundární převod Malossi, z=17/37, Honda 250 4T LC - Upravený sekundární převod by mě mít každý kdo má motor osazen větším válcem. Díky delšímu převodu se motoru ulevý, protože...
Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...
Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.