Hřídel šlapek s rozetou 28z, Puch Maxi S / N
Kód: 40226Detailní popis produktu
Náhradní hřídel šlapek s 28z rozetou je vhodná pro mopedy Puch Maxi N, L, S s 1-rychlostním automatem E50. Celková délka: 200mm, průměr 16mm. OEM číslo: 349.4.42.103.0.Doplňkové parametry
Kategorie: | Pastorky |
---|---|
Modely: | Maxi S / N 1-kvalt Automat [E50] pravotočivý |
Značky: | Puch |
Univerzální: | Ne |
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Kovový pastorek tachometru (22 zubů), je určen na kryt statoru. Pastorek je vhodný pro Simson S50, SR4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht.
Pouzdro spojkového koše, vhodné pro Simson S50, SR4, KR51/1 Schwalbe, Star, Sperber, Spatz, Habicht.
Kvalitní primární převod Polini 14/39z. Primární převod má uložení mezihřídele 17,7mm a je vhodný pro motory Piaggio 50ccm 2T od roku 1998.
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Matice na seřízení řazení pro 4stupňovou převodovku. Vhodná pro Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2.
Volnoběžné kolo 4. kvaltu, s počtem 30 zubů, je vhodné na stroje Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80 a KR51/2 Schwalbe se 4 stupňovou převodovkou.
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Volnoběžné kolo 4. kvaltu, s počtem 31 zubů, je vhodné na stroje Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80 a KR51/2 Schwalbe se 4 stupňovou převodovkou.
Zesílený dekl převodovky Polini Evolution Gear Box je vhodný pro motory Piaggio 12mm klikou. Dekl je vhodný pro tuning nad 70ccm. Kryt má ložiska: 6201 C3 (12x32x10), 6203 C4...
Vymezovací podložka, o rozměru 24x35x1,0 mm, vhodná pro volnoběžné kolo ve 4-stupňové převodovce. Kompatibilní se stroji Simson S51, S53, S70, S83, SR50, SR80, KR51/2, M531,...
Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...
Delší převod by měl být samozřejmostí pro každého skútra s 70ccm válcem. Díky prodloužení převodu se dosáhne větší maximální rychlosti a také se uleví motoru ve vyšších...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.