Ložiska řízení

Každý, kdo na svém stroji repasuje nebo mění vidlici, by měl vždy vyměnit ložisko hlavy řízení. Před instalací musí být ložisko namazáno tukem. Pokud to nebylo provedeno správně nebo se ložiska řízení v průběhu času jednoduše opotřebují, je čas na výměnu. Poznáte to hlavně nepravidelným chodem při točení řidítky nebo pokud si zapřete přední kolo o zeď a ucítíte vůli v přední vidlici.

Nejprodávanější

4 položek celkem
PI-650693 - Ložisko řízení horní OEM, Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio, Vespa
398 Kč

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Kód: PI-650693
PI-600750 - Ložisko řízení OEM horní, Piaggio X10 350
456 Kč

Náhradní horní ložisko řízení v originální kvalitě Piaggio. Toto ložisko řízení je vhodné pro skútry Piaggio X10 350. OEM číslo: 600750.

Kód: PI-600750
PI-65007545 - Ložisko řízení spodní OEM, Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio, Vespa
603 Kč

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Kód: PI-65007545
16798 - Ložisko řízení spodní, Piaggio, Gilera
236 Kč

Náhradní spodní ložisko řízení je vhodné pro stroje Piaggio, Gilera. OEM číslo: 650075.

Kód: 16798

Každý, kdo na svém stroji repasuje nebo mění vidlici, by měl vždy vyměnit ložisko hlavy řízení. Před instalací musí být ložisko namazáno tukem. Pokud to nebylo provedeno správně nebo se ložiska řízení v průběhu času jednoduše opotřebují, je čas na výměnu. Poznáte to hlavně nepravidelným chodem při točení řidítky nebo pokud si zapřete přední kolo o zeď a ucítíte vůli v přední vidlici.