Ložiska řízení

Každý, kdo na svém stroji repasuje nebo mění vidlici, by měl vždy vyměnit ložisko hlavy řízení. Před instalací musí být ložisko namazáno tukem. Pokud to nebylo provedeno správně nebo se ložiska řízení v průběhu času jednoduše opotřebují, je čas na výměnu. Poznáte to hlavně nepravidelným chodem při točení řidítky nebo pokud si zapřete přední kolo o zeď a ucítíte vůli v přední vidlici.

Nejprodávanější

3 položek celkem
PI-650693 - Ložisko řízení horní OEM, Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio, Vespa
398 Kč

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Kód: PI-650693
PI-65007545 - Ložisko řízení spodní OEM, Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio, Vespa
603 Kč

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Kód: PI-65007545
16799 - Sada ložisek řízení, Piaggio, Italjet
752 Kč

Italský výrobce dílů pro motocykly a skútry poskytuje širokou škálu náhradních dílů. Od startérů, brzdových lanek, pístních kroužků, volnoběžek startéru RMS nabízí vše, co může...

Kód: 16799

Každý, kdo na svém stroji repasuje nebo mění vidlici, by měl vždy vyměnit ložisko hlavy řízení. Před instalací musí být ložisko namazáno tukem. Pokud to nebylo provedeno správně nebo se ložiska řízení v průběhu času jednoduše opotřebují, je čas na výměnu. Poznáte to hlavně nepravidelným chodem při točení řidítky nebo pokud si zapřete přední kolo o zeď a ucítíte vůli v přední vidlici.