Koleno sání - DellOrto SHA 16/16 Babetta 210

Kód: 00030
Značka: PIOKIT
910 Kč 752 Kč bez DPH
Není skladem
Možnosti doručení

Koleno sání pro karburátory DellOrto SHA do 16 mm, je vhodné na Babettu 210, 215 a 225. Koleno se vejde bez jakýchkoliv úprav. Při použití tohoto kolena s větším karburátorem docílíte lepší spolehlivosti, možnost lepšího seřízení a především lepšího výkonu díky většímu množství nasáté směsi. Koleno je mírně zatočeno doleva, aby nedocházelo ke kontaktu plynového lanka a rámu. Pokud dáváte větší karburátor je toto koleno nutností, jinak by úprava nedávala smysl. Lze použít i na repliky karburátorů DellOrto, ale je potřeba drobných úprav. Sada obsahuje: koleno sání, nerezové matky, podložky a segrovky.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Koleno sání pro karburátory DellOrto SHA do 16 mm, je vhodné na Babettu 210, 215 a 225. Koleno se vejde bez jakýchkoliv úprav. Při použití tohoto kolena s větším karburátorem docílíte lepší spolehlivosti, možnost lepšího seřízení a především lepšího výkonu díky většímu množství nasáté směsi. Koleno je mírně zatočeno doleva, aby nedocházelo ke kontaktu plynového lanka a rámu. Pokud dáváte větší karburátor je toto koleno nutností, jinak by úprava nedávala smysl. Lze použít i na repliky karburátorů DellOrto, ale je potřeba drobných úprav. Sada obsahuje: koleno sání, nerezové matky, podložky a segrovky.

  • vnitřní průměr sacího kolene 16mm, vnější 20mm
  • průměr příruby pro karburátor 19mm
  • příruba sedí na originální rozteč šteftů
  • průměr otvoru do válce 16mm
  • mezera mezi karburátorem a válcem cca 10mm
  • materiál nerez - leštěná

Doplňkové parametry

Kategorie: Klapky a příruby
Univerzální: Ne
Výrobce: PIOKIT
Nevyplňujte toto pole:
TK Avatar autora Vlastnosti kolena. 1.9.2023 12:40
Prostě vynikající! Zatím mám na B210 DelOrto SHA 14/12, a tak jsem zkusil vyrobit novou redukci 20/19 jen tak na zkoušku co to udělá. Velké překvapení bylo zvýšení kroutícího momentu. Babetta táhne do kopce mých 90kg jako divá, rozjezdy bezkonkurenční. Maximální rychlost zůstala stejná. Samozřejmě koupím ještě SHA 16, a těším se na další ladění. Chtělo by to ale válec Stella, který má věší průměr výfukového potrubí. Výfuk Stella by ale musel absolvovat zásadní úpravy kolena, nebo vyrobit jiné.
Odpovědět