Klapky a příruby

Klapka a příruba jsou důležité součásti motoru, které zajišťují plnění dvoutaktního motoru. Plnění je právě zajišťováno pomocí jazýčkové membrány, neboli klapky. Pří úpravách je možné koupit samostatné lístky do originální klapky, nebo celý domeček s optimalizovaným tvarem a velikostí pro optimální průtok směsi. Klapka je právě další způsob, jak zvednout výkon Vašeho stroje a ne jen pomocí většího válce, karburátoru, nebo výfuku. Je dobré také čas od času zkontrolovat přírubu sání, jestli někde nejde do motoru falešný vzduch, který muže mít fatální následky při dlouhodobém používání. Pokud se chcete dozvědět více o tuningu, přečtěte si náš článek, který zahrnuje právě i úpravu klapek.

Nejprodávanější

IP10979 - Příruba sání 21mm neškrcená, Minarelli horizontal
 
166 Kč
22760 - Klapka Aprilia MX, RS, CPI, Yamaha DT, AM6, Generic
440 Kč –10 %
Původně: 440 Kč  (–10 %)
396 Kč
BT20001 - Příruba sání GY6 50cc, 139QMB/A
Příruba sání GY6 50cc, 139QMB/A
Skladem (1 ks)
Kód: BT20001
 
144 Kč
IP12456 - Příruba sání 21mm neškrcená, Piaggio 50ccm 2T
 
197 Kč
2013224 store
Podložka pod klapky Malossi, Minarelli 5 mm
Skladem (1 ks)
Kód: M2013224
 
483 Kč
Kit sání pro DellOrto, Babetta 210 - boční
 
1 000 Kč
Karbonové lístky Malossi pro originál klapky, Minarelli AM6
 
682 Kč
GY14647 - Izolátor příruby, GY6 125/150ccm 152/157QMI
 
57 Kč
30 položek celkem
Karbonové lístky Malossi pro originál klapky, Minarelli AM6
682 Kč

Sada karbonových planžet do originálního klapkového domku motoru Minarelli AM6. V sadě najdete 3 páry klapek o tloušťkách 0,30; 0,35 a 0,40mm. Máte tak možnost tuhostí klapek...

Kód: M2712430C0
42846-RE - intake manifold spacer Doppler 5mm red for Minarelli AM, Derbi EBE, EBS, D50B
443 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: 42846-RE
Klapky Malossi MHR VL17, AM6 Derbi 1E40MA, 1E40MB
1 751 Kč

Poslední verze klapek Malossi pro motory Minarelli AM6, Derbi a další podobné, které se montují do malých 50cc řadiček. Díky klapkám má válec daleko lepší plnění a tím pádem...

Kód: M2714152C0
Klapka Malossi VL6 carbonit, AM6, Derbi, Generic, KSR-Moto, Keeway
857 Kč

Klapka Malossi VL6 carbonit pro AM6, Derbi, Generic, KSR-Moto, Keeway. Tloušťka klapky je 0,3 mm.

Kód: M274235K0
42846-BK - intake manifold spacer Doppler 5mm black for Minarelli AM, Derbi EBE, EBS, D50B
443 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: 42846-BK
Klapky Malossi VL18 MHR Team, AM6, Derbi, Generic, CPI, 1E40MA, 1E40MB
1 760 Kč

Tento membránový blok MHR TEAM VL18 od Malossi pochází přímo ze závodní dráhy. Tento membránový blok byl speciálně navržen pro karter Malossi MHR C-one a hodí se také na...

Kód: M2715810C0
215.0427 - Příruba Polini 360 21/25mm, Minarelli AM6, Derbi D50B0 EBE EBS
1 844 Kč

Příruba Polini, otočná. Určena pro karburátory Polini CP nebo DellOrto PHBG 19-21mm.

Kód: 215.0427
Klapky Racing, AM6, Derbi, Generic, KSR-Moto, Keeway, Simson s klapkami
417 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: IP49540
42566 - intake manifold 24mm w/ clamp fixation adapter for Minarelli AM
641 Kč

Příruba sání o průměru 24 mm, je vhodná pro motory Minarelli AM. Součástí balení je adaptér na pevnou přírubu, což umožňuje použití více typů karburátorů. Vnitřní průměr...

Kód: 42566
VCR-RD132188/CA - carbon reed petals VOCA Racing 0.35mm for Minarelli AM, Generic, KSR-Moto, Keeway, Motobi, Ride, CPI, 1E40MA, 1E40MB
670 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: VCR-RD132188/CA
MIN-38391 - Příruba sání OEM 20mm, Minarelli AM6
831 Kč

Originální náhradní díly přímo z Itálie z továrny Motori Minarelli. Díly v originální, tedy v té nejvyšší kvalitě pro Váš stroj.

Kód: MIN-38391
PI-AP8206300 - Klapky OEM, Minarelli AM6
1 934 Kč

Originální náhradní díly přímo z Itálie z továrny Motori Minarelli. Díly v originální, tedy v té nejvyšší kvalitě pro Váš stroj.

Kód: PI-AP8206300
Nahoru
Další produkty

Klapka a příruba jsou důležité součásti motoru, které zajišťují plnění dvoutaktního motoru. Plnění je právě zajišťováno pomocí jazýčkové membrány, neboli klapky. Pří úpravách je možné koupit samostatné lístky do originální klapky, nebo celý domeček s optimalizovaným tvarem a velikostí pro optimální průtok směsi. Klapka je právě další způsob, jak zvednout výkon Vašeho stroje a ne jen pomocí většího válce, karburátoru, nebo výfuku. Je dobré také čas od času zkontrolovat přírubu sání, jestli někde nejde do motoru falešný vzduch, který muže mít fatální následky při dlouhodobém používání. Pokud se chcete dozvědět více o tuningu, přečtěte si náš článek, který zahrnuje právě i úpravu klapek.