Kartery a kryty

Nový karter či kryt motoru bude třeba například při ulomení držáku výfuku. Proveďte výměnu a vytuňte svůj skútr nebo motocykl. Díky našemu shopu si můžete vybrat ideální provedení a rozměry, které budou kompatibilní s vaším strojem. Bude třeba si s tím trošku pohrát, ale výsledkem bude v podstatě zcela nově vypadající motor. Pro pozvednutí designu můžete také vyměnit kryt variátoru, ale také další součásti. Díky výměně karterů a krytů dosáhnete rovněž lepšího chlazení u dvoutaktních motorů.

Nejprodávanější

Kryt / dekl spojky Babetta 210, 225
Kryt / dekl spojky Babetta 210, 225
Skladem (3 ks)
Kód: 1001030
 
90 Kč
39946 - Sada šroubů pro dekl variátoru stříbrná, Minarelli
 
178 Kč
PI-847016 - Kuličkové ložiskoOEM 6201-2RSH/C3 SKF
267 Kč –10 %
Kuličkové ložiskoOEM 6201-2RSH/C3 SKF
Skladem (1 ks)
Kód: PI-847016
Původně: 267 Kč  (–10 %)
240 Kč
43555 - Kryt / dekl zapalování černý Minarelli AM6
Kryt / dekl zapalování černý Minarelli AM6
Skladem u dodavatele
Kód: 43555
 
512 Kč
42604 - alternator cover / engine ignition cover TUNR carbon-look for Derbi EBE, EBS
 
723 Kč
42601 - alternator cover / engine ignition cover chromed for Minarelli AM6
Kryt / dekl zapalování chrom Minarelli AM6
Skladem u dodavatele
Kód: 42601
 
376 Kč
2 položek celkem
Měrka oleje Malossi, červená, Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio, Vespa
170 Kč

Vysoce kvalitní a stylová měrka oleje Malossi je v červené barvě a je vhodná pro skútry Vespa Primavera, ​Sprint 50-150ccm, ​GTS, ​GTS Super 125-300ccm ('16-), 50-500ccm...

Kód: M1016171
PI-875908 - Olejová vana OEM, Gilera, Piaggio, Vespa 125, 300ie
1 936 Kč

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Kód: PI-875908

Nový karter či kryt motoru bude třeba například při ulomení držáku výfuku. Proveďte výměnu a vytuňte svůj skútr nebo motocykl. Díky našemu shopu si můžete vybrat ideální provedení a rozměry, které budou kompatibilní s vaším strojem. Bude třeba si s tím trošku pohrát, ale výsledkem bude v podstatě zcela nově vypadající motor. Pro pozvednutí designu můžete také vyměnit kryt variátoru, ale také další součásti. Díky výměně karterů a krytů dosáhnete rovněž lepšího chlazení u dvoutaktních motorů.