Karburátor

Nabídka základních karburátorů DellOrto a Arreche v našem eshopu.

Výhodou všech našich větších karburátorů je, že mohou být bez problému namontovány na místo původního karburátoru bez výměny plynového lanka nebo jiných zásadních úprav.

Větší karburátor se stará o lepší plnění válce směsí benzínu se vzduchem a zvýšení výkonu se dosáhne podstatným zvýšením maximálních otáček motoru. Další výhodou většího karburátoru je lepší vnitřní chlazení válce díky zvýšenému proudění plynů v motoru, to pozitivně ovlivňuje chod motoru a předchází poškození válce. Dále musíme dávat pozor na to, aby zároveň nasávací díra od airboxu odpovídala velikosti karburátoru. Pokud použijete větší karburátor s originálním airboxem tak doporučujeme udělat více malých děr pro lepší přísun vzduchu. To samé také platí o přírubě karburátoru která vede do motoru ke klapkám. Pokud je otvor moc malý, karburátor nemůže ukázat svojí maximální sílu. Pro nejvyšší výkony nabízíme kity sání od Stage6 nebo přímě MHR přítuby Malossi. Karburátory Dellorto jsou známé tím, že se montují jako originální karburátor do většiny skútrů od Italských výrobců (ve velikosti 12mm nebo 17,5mm) a Arreche je zas Španělská firma, která vyrábí karburátory v licenci podle Anglické značky Amal. Všechny karburátory jsou již z výroby přednastavené na dvoutaktní motor s membránovým plněním a dají se jednoduše přenastavit podle Vašich potřeb nepřiklad výměnou hlavní trysky.

Karburátory DellOrto doporučujeme hlavně s průměrem 17,5mm (nebo Black Edition 19 a 21mm), které jsou vhodné pro všechny sportovní a polozávodní válce, motor má dostatek elasticity ve spodních otáčkách a při správném nastavení se ani spotřeba moc nezvyšuje. Výhodou karburátorů DellOrto je snadné nastavení a dostupnost velkého množství trysek pro jemné doladění. Je-li Váš skútr vybaven sériovým karburátorem DellOrto nebo Gurthner s automatickým sytičem může být automatický sytič bez problémů znovu použit. Některé modelové roky skútrů Piaggio a Gilera používají karburátory Weber u kterých se musí použít buď adaptér na manuální sytič nebo sytič vyměnit za automatický od DellOrta nebo druhovýroby (oba výrobky v naší nabídce). Pokud chcete jezdit s 17,5mm karburátorem DellOrto na Peugeotu tak musíte použít přídavný adaptér na který se karburátor bude nasazovat. Originální vzduchový filtr musí být buď podle potřeby posunut/přesunut nebo spíše doporučujeme pořídit sportovní vzduchový filtr. Pokud budete chtít použít “sedmnáctapůlku” na čínském dvoutaktu tak se vždy musí použít i nový sytič jelikož originální do Dellorto karburátoru nepasuje.

 

Arreche karburátory Vám můžeme nabídnout ve velikostech 17,5; 19 a 21mm. Výhodou je, že i při velké přestavbě a použití karburátoru Arreche může být použit originální airbox. Další výhodou je že pokud chcete použít karburátor Arreche na Peugeotu tak nemusíte požívat žádný adaptér jelikož karburátor je vybaven pro uchycení na originál přírubu Peugeot. Další výhodou oproti karburátorům Dellorto je, že i karburátory 19 a 21mm mohou být použity s automatickým sytičem a nemusejí být vyměněny za manuální. Jako další výhodu můžeme považovat jejich velmi příznivou cenu. Nevýhodou může být ne tak velká možnost nastavení pomocí trysek jelikož se vyrábí k krocíh po 0.05mm což někdy muže být hodně.

 

Novinkou v našem programu jsou karburátory a karburátor kity Stage6. Za velmi příznivou cenu Vám můžeme nabídnout repliky závodních karburátorů Mikuni TM24 s plochým šoupátkem a Keihin PWK s PowerJet systémem v té nejvyšší kvalitě. Tyto karburátory jsou určený všem ladičům, kteří se nespokojí pouze s “obyčejnými” karburátory DellOrto nebo Arreche. Další velmi zajímavou věcí jsou karburátor kity, které firma Stage6 nabízí s karburátorem DellOrto o velikosti 22mm s automatickým sytičem. Tento kit se hodí především na všechny Peugeoty a skútry s motorem Piaggio pro dosahování velmi dobrých výkonů.

Pro všechny karburátory Vám můžeme nabídnout veškeré náhradní díly jako sou třeba tryska, jehla, plovák nebo sada těsnění.

Pro karburátory DellOrto PHBG a PHV. máme kompletní nabídku z rozkresů ZDE

Ondra – Scooter-tuning.cz