Náhradní CDI Naraku s 8 piny, je vhodné na stroje Beta RR, Rieju MRT, RS3, MBK X-Limit, X-Power, Sherco, Yamaha DT a TZR 50. Tato jednotka nemá žádný omezovač otáček. OEM čísla:...
Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Náhradní CDI jednotka je vhodná pro motory Minarelli horizontal od konce roku 2003. Vhodné pro stroje s modro-bílými barvami kabelu na konektoru CDI. OEM číslo: 5BM-H5540-00.
Odškrcená CDI Racing jednotka s optimalizovanou křivkou zapalování je vhodná pro motory Minarelli horizontal od konce roku 2003. Vhodné pro stroje s modro-bílými barvami kabelu...
Kompletní jednotka zapalování podle specifikací OEM, sestávající z integrovaného CDI a zapalovací cívky pro použití se zapalovacími systémy Ducati nebo Kokusan u následujících...
CDI Malossi TC UNIT, Yamaha Axis/Jog Z - Kvalitní CDI od firmy Malossi, neomezené, které Vašemu skútru dovolí dosáhnout vyšších maximálních otáček díky plynule měnícímu se...
CDI Malossi Force Master 2, Yamaha T-Max r.v. 04-07 - Force Master 2 od Malossi je inovační CDI, které má k dispozici 4 mapy a díky tomu budete moct doladit Vašeho miláčka ať už...
TC Unit O2 controller Malossi, Yamaha T-Max - TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda...
CDI Naraku Racing, Yamaha 50cc 2T od r.v. 04 - Racingové CDI od Naraku pro Yamahu Aerox a MBK Nitro 50ccm od roku výroby 2004. CDI má optimalizovanou mapu a nemá omezení a díky...