Náhradní CDI DC se senzorem na spojku, má omezovač na 45km/h a je vhodné pro motory China 2T (1E40QMB). Pokud skútr nenastartujete nakopávačkou s odpojenou baterií, máte verzi...
Odškrcená jednotka CDI s imobilizérem je vhodná pro stroje Aprilia, Benelli, Derbi, Gilera, Italjet, Peugeot s motory Piaggio 125 až 200 ccm 4T. Jedná se o otevřenou a výkon...
Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro motory Minarelli se zapalováním Ducati instalované ve strojích Beta, KTM a Malaguti. CDI jednotka je vhodná pro stroje bez imobilizéru.
CDI Malossi TC UNIT - RPM Control, Minarelli - Yamaha rotor - Kvalitní CDI od firmy Malossi u kterého máte možnost přepínat mapy (omezené nebo neomezené otáčky).
CDI Malossi TC UNIT - RPM Control, Malaguti LC euro2 - Kvalitní CDI od firmy Malossi u kterého máte možnost přepínat mapy (omezené nebo neomezené otáčky).
CDI Malossi TC UNIT, Malaguti od r.v. 02 - Kvalitní CDI od firmy Malossi, neomezené, které Vašemu skútru dovolí dosáhnout vyšších maximálních otáček díky plynule měnícímu se...
CDI Naraku odblokované, Minarelli horizontal - Odblokované CDI Naraku pro Minarelli. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných...
CDI standardní, CPI, Keeway, Kentoya, Euro2 - Náhrada originálu CDI pro 2T čínské skútry. CDI je zablokováno na 45km/h, kvůli homologaci. Vhodné, když potřebujete mít svůj skútr...