Klapky a příruba sání pasují z Minarelli bez problému, ale existují i typy skútrů, které používají hliníkové příruby a karburátor je vyvedený nad dekl variátoru vedle zadního kola, podobně jako to mají Peugeoty.Statory zapalování jsou tři druhy a liší se hlavně konektory do zbývající kabeláže skútru, takže to také není úplně zaměnitelná věc, v našem eshopu máme všechny tři typy s fotkou zapojení, takže není možné se splést.
Standardní řemen by měl mít rozměr okolo 788x17x28 a z Minarelli krátkého bloku nepasuje, je potřeba ještě malinko delší. Tedy specifický pro CPI/China 2T motor.Karburátor je většinou použit s difuzorem 16mm kopie karburátoru Mikuni, ale už jsme se také setkali s modely skútrů CPI, které měly z výroby originální italský karburátor DellOrto 17,5mm.
Motory většinou používají odlišný typ olejové pumpy, která je ovládána rozdvojením lanka od plynu oproti originál Minarelli, která dávkuje automaticky podle otáček.Při pořizování tuningového variátoru je vždy potřeba ověřit velikost výstupní hřídele na variátor, je buďto 13 nebo 16mm. Dobře vyřešené to má variátor Stage6, který v sadě obsahují oba typy přítlačných talířků, takže není možné se splést.Válce pasují také bez jakýchkoliv úprav akorát je potřeba vždy objednat správný typ podle pístního čepu 10 nebo 12mm.
Ondra – Scooter-tuning.cz