Zapalování Tuning

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.

Nejprodávanější

6 položek celkem
Zapalování Italkit Selettra analog, Minarelli AM6 2T Euro1, Euro2, Euro3
8 538 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: 52812
171.0638 - Stator zapalování Polini Digital, Minarelli, AM6, Piaggio LC, Derbi D50B0, EBE, EBS
2 985 Kč

Náhradní stator pro digitální zapalování Polini 171.0537, 171.0538, 171.0539, 171.0540 a 171.0542. Stator zapalování je vhodný pro skútry s motory Piaggio LC, Minarelli,...

Kód: 171.0638
171.0651 - Snímač pro Polini Digital zapalování, Piaggio LC, Minarelli AC, LC, AM6, Derbi D50B0, EBE, EBS, Vespa 125 ET3
1 431 Kč

Náhradní snímač pro zapalování Polini Digital. Snímač je vhodný pro motory Piaggio LC, Minarelli AC, LC, AM6, Derbi D50B0, EBE, EBS a Vespa 125 ET3 se zapalováním polini Digital...

Kód: 171.0651
171.0640 - Cívka zapalování Polini digital, Piaggio LC, Minarelli AC, LC, AM6, Derbi D50B0, EBE, EBS, Vespa 125 ET3
1 419 Kč

Cívka zapalování Polini pro digitální závodní zapalování. Cívka je vhodná pro Piaggio LC, Minarelli AC, LC, AM6, Derbi D50B0, EBE, EBS, Vespa 125 ET3.

Kód: 171.0640
171.0623 - Stator zapalování Polini, Minarelli AM6, Derbi D50B0, EBE, EBS
4 848 Kč

Náhradní stator pro analogové zapalování Polini 1717.0532 a 171.0533. Stator zapalování je vhodný pro stroje s motory Minarelli AM6, Derbi D50B0, EBE, EBS.

Kód: 171.0623
171.0619 - Montážní podložka, Polini zapalování, Minarelli AM6, Derbi D50B0, EBE, EBS
1 507 Kč

Náhradní montážní podložka pro Polini zapalování 171.0532, 171.0533, 171.0536, 171.0540 a 171.0542, je vhodná pro motory Minarelli AM6, Derbi D50B0, EBE, EBS.

Kód: 171.0619

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.